Stellantis оголошує про запуск компанії Stellantis You, Sales and Services

Информация размещена на правах рекламы:

Компанія Stellantis рада повідомити про запуск Stellantis & You, Sales and Services — об’єднаного комерційного роздрібного підрозділу Групи Stellantis, що з’явився в результаті злиття у лютому 2021 року компаній PSA Retail (колишнього роздрібного підрозділу Групи PSA) та Motor Village (колишнього роздрібного підрозділу Групи FCA).

Stellantis оголошує про запуск компанії Stellantis You, Sales and Services

Нова назва сприятиме підвищенню згуртованості колективу Stellantis & You, Sales and Services, який налічує 11 300 співробітників, та допоможе мережі, представленій у 12 країнах світу (у європейських країнах та Марокко), об’єднатися в рамках одного бренду та стати ближчими до своїх клієнтів.

Унікальний маркетплейс

Новий сайт stellantisandyou.com — це універсальний онлайн-майданчик з повним набором послуг Stellantis & You, Sales and Services. Тут можна за кілька кліків купити новий автомобіль, вибрати автомобіль з пробігом, запланувати післяпродажне обслуговування або орендувати транспортний засіб.

Також на сайті є зручна функція електронного бронювання, що дозволяє на три дні зарезервувати автомобіль. Ця функція буде реалізована у Франції до 25 листопада 2021 р., а потім поступово з’явиться і в інших країнах.

На сайті представлена нова назва компанії: Stellantis & You, Sales and Services, а також реалізовані нові стилістичні рішення, орієнтовані на технологічність, зручність і відкритість взаємодії з клієнтами.

«Нова назва компанії несе в собі глибокий зміст: це своєрідна обіцянка, яку ми даємо своїм співробітникам та клієнтам, — сказав Енн Аббуд (Anne Abboud), старший віце-президент Stellantis & You, Sales and Services. — Ми орієнтовані на найвищу якість обслуговування, яка характеризується відкритістю, чесністю та увагою до інтересів клієнтів».

Турбота про людей як джерело натхнення

Нова назва та сама компанія Stellantis & You, Sales and Services стали втіленням кращого B2C-підходу та постійного прагнення групи до вдосконалення процесів. Нова компанія також відображає підвищену увагу Stellantis до інтересів співробітників, клієнтів та інших зацікавлених сторін, реалізована у цифрових та фізичних каналах взаємодії.

Вибрана назва Stellantis & You, Sales and Services наголошує на прагненні групи зайняти лідируючі позиції у всіх країнах та регіонах присутності, ставши абсолютним еталоном інноваційності та якості обслуговування.

Амбітні плани: прогнозування поведінки клієнтів та перехід до відновлюваних джерел енергії

Stellantis & You, Sales and Services як друга за величиною автомобільна дистриб’юторська компанія Європи сформувала дорожню карту стратегічного розвитку до 2030 року, приділивши особливу увагу двом ключовим напрямкам: відстеженню та передбаченню змін у поведінці клієнтів та проактивному енергетичному переходу.

Роздрібна компанія групи Stellantis до 2030 року має намір збільшити частку онлайн-продажів до 25% та стати абсолютним лідером у галузі цифрової взаємодії з клієнтами.

Компанія Stellantis & You, Sales and Services має намір значно підвищити якість онлайн-продажів та послуг, на 50% збільшивши рентабельність до кінця десятиліття та одночасно скоротивши фізичну площу своєї присутності.

Щоб задовольнити потреби поточних клієнтів та виправдати надії майбутніх поколінь, Stellantis & You, Sales and Services очолить енергетичний перехід, наголосивши на продажу та післяпродажному обслуговуванні гібридних та електричних автомобілів, а до 2030 року досягне вуглецевої нейтральності..

Представництво Stellantis в Україні також зацікавлене у наданні зручних та якісних онлайн послуг, щоб зробити покупку автомобіля та подальшу його експлуатацію максимально комфортною для клієнтів. Яскравим підтвердженням цього є зручні і зрозумілі фірмові програми MyPeugeot і MyCitroеn — власник автомобіля може контролювати параметри авто і відстежувати важливу інформацію. Додаток включає чотири основні розділи: «Статистика», «Мої поїздки», «Обслуговування», «Автомобіль». З його допомогою можна аналізувати свої останні поїздки, переглянути дистанцію та витрату палива, також ви можете отримувати повідомлення про проходження планового ТО та одразу ж записатися на сервіс.

Ще одним підтвердженням цього є онлайн-склад автомобілів, які сьогодні присутні на складах імпортера або дилерів в Україні. Всі ці автомобілі вже пройшли митне очищення, мають сформовану комплектацію і фінальну вартість — тому покупець може вибрати автомобіль Брендів PEUGEOT і CITROEN, що сподобався, забронювати і оплатити його чи не за один день і навіть не виходячи з дому. А фахівці обраного дилерського центру допоможуть вам отримати автомобіль з онлайн на руки. Купівля автомобіля стала ще простішою та комфортнішою!

Источник: news.infocar.ua

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *